فروشگاه اینترنتی چراغ های استخری جدید سال

در فروشگاه ما انواع محصولات نور و روشنایی ارائه می شود از جمله چراغ های استخری و سایر واشر وال ها ، لامپ های تزئینی و ال ای دی و سایر است.

فروشگاه اینترنتی چراغ های استخری جدید سال

در فروشگاه ما انواع محصولات نور و روشنایی ارائه می شود از جمله چراغ های استخری و سایر واشر وال ها ، لامپ های تزئینی و ال ای دی و سایر است.

محصولاتی که در فروشگاه ما ارائه می شوند همه برند اصل ، و با کیفیت مناسب هستند ، چراغ های استخری در انواع مدل های مختلف از انواع مدل های 2014 تا 2020 موجود هستند ، مدل های دلخواه خود را میتوانید سفارش دهید.

بایگانی

مشخصه های چراغ استخری یا داخل آبی

چراغ استخریچراغ استخر ال ای دی

چراغ استخر ال ای دی مناسب برای نورپدازی در داخل استخر فضاهای مرطوب می باشد. این چراغ ها ضد آب بوده و از این جهت برای روشنایی و نور پردازی در داخل استخر و محیط های مرطوب مناسب است.

چراغ استخری و چراغ های آب نما از آن دسته المان هایی هستند که مسئولیت مهمی را در نورپردازی محل بر عهده دارند. در حال حاضر در عصر کنونی، توجه کردن به زیبایی یک محیط و استفاده از امکانات و ابزاری که این زیبایی را بیشتر کند، اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل تولید کنندگان محصولات روشنایی در صدد طراحی و تولید محصولات با کیفیتی هستند که بتواند این نیاز را برطرف کند.

ویژگی های چراغ استخری یا داخل آبی :

  • درجه حفاظت ( ضد آب بودن )
  • زاویه تابش لنز
  • قابلیت تولید نور در رنگ های مختلف RGB
  • دارای ضمانت رسمیدر مدلهای توکار و روکار
  • در وات و اندازه و رنگهای مختلف

قیمت چراغ استخری توکار – نحوه نصب چراغ استخری – قیمت چراغ استخری روکار – لیست قیمت چراغ استخری – چراغ استخری ip68 – ارتفاع نصب چراغ استخری

 

 

 

منبع  : 

https://erislighting.com/product-category/%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%BA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی